sabato 29 dicembre 2012

Thanks Santa Claus!


 
Il Natale è passato senza nemmeno accorgersene... E' sempre così! Grandi preparativi e poi tutto si consuma nel giro di pochissimo tempo.
In questi giorni di meritata vacanza ho avuto l'opportunità di godere anche di piccole cose, come sorseggiare un aperitivo sotto casa. E del resto cosa c'è di meglio di un bicchiere di vino rosso per combattere il freddo e far tornare il buon umore? ;)
Mi sono vestita in fretta e furia ma non vedevo l'ora di fare qualche scatto con i miei nuovissimi ankle boots di Givenchy, acquistati ieri da Excelsior a Milano in saldo (ne vado molto fiera) e la nuova Chanellina color rosso ciliegia... La adoro!!! Per il resto il mio look è semplice con un tocco newyorkese dato dall'immancabile parka verde militare.
 
Christmas days are gone in a while... So there! Great preparations and at the end it wears out in short time.
During this holiday I've had the opportunity of enjoying the small things like drinking an aperitif near home. And what's better than a glass of red wine to face cold weather and be in a good mood? ;)
I've got ready in a rush but I was looking forward to make some pictures of my new Givenchy ankle boots bought on sale yesterday at Excelsior in Milan (I'm very proud of them) and my new mini cherry red Chanel bag... i just adore it!!!
Overall my look is very simple with a new yorker touch given by the unfailing hunter green parka.


 
 
At Tea Rose Cafè in Monza

 
 
I was wearing:
MY MOTHER'S PARKA WITH MARTEN FUR HOOD BORDER
TOKI & NABI DOUBLE BUTTON JACKET (http://www.tokiandnabi.co.uk/index.htm)
STYLEIN SILK VEST (http://stylein.com/)
ATM JERSEY VEST
ZARA SMOKING PANTS
GIVENCHY ANKLE BOOTS
CHANEL 2.55 SHOULDER BAG
MOSCHINO "GATTA" EYEWEAR
MY LOVER RAYBAN "AVIATOR" SUNGLASSES (FIRST IMAGE)
VINTAGE NECKLACE WITH GOLD AND DIAMONDS CHARM

2 commenti: